Isnin, 28 Jun 2010

Cerita Kehidupan 4

Wah penat aku hujung minggu penuh aktiviti yang berfaedah.....malam sabtu aku main badminton dengan rakan-rakan kerja ...sunguh seronok.....lepas itu tengok bola world cup .....hilang letih....mujur spain menang....keesokanya ada aktiviti pertandingan bowling anjuran kelab sukan dan rekreasi Leadcom (M) Sdn Bhd.Sangat seronok ....aku team dengan Kak Wan ,Wan K dan aku...nasib kumpulan kami tak menang ...huhuhuhu....yang penting kerjasama....huhuhu....paling best mengeratkan hubungan dengan staf-staf yang lain....selepas selesai main bowling semua staf pergi gerak rumah En Hayat (Staf Leadcom) ada kenduri kahwin anak dia ....sedap ler makn ...selepas kepenatan main bowling......Petang dalam pukul 3 aku lepak rumah..sementara menungu akak aku habis kerja.....petang dalam pukul 6 gerak balik kampung...Rindu Kampung sebab lama tak balik...(Dalam pukul 4 aku dapat sms dari seorng staf Leadcom tuduh aku ambil hanset dia...aku terkedu berat sungguh tuduhan 2...aku tak boleh terima...aku sabar jer la dan senyap jer....yang penting aku tak ambil...aku tahu halal haram.....senang-senang nak tuduh aku ....aku tahu aku tak mampu pakai...tapi aku tahu dosa pahala...cuba la cari dulu ni main tuduh jer...after 20 minit aku dapt masej minta maaf cakap tersilap tuduh....wah-wah senang-senang jer minta maaf ...dalam kepala aku ni....jenuh fikir ape lah salah aku...tahu la aku tumpang kereta dia tapi jangan lah tuduh-tuduh......last ucap sorry jer.....sebab adik dia aku kena tuduh....sabar jer la faiz...dunia ada kala kita di uji dengan pelbagai keadaan.....tapi ujian ini berat sekali .......dah la malas aku nak fikir...) Selepas akak aku habis kerja kami terus gerak balik kampung.....sampai dalam pukul 10 mlm ....sempat la tengok Korea vs Uruguay......
Ahad takde aktiviti sangat lepak kat rumah jer ...tolong mak ayah..... aku basuh kereta ....and jalan pergi pasar ahad ....nak merasa sup din tak kesampaian sebab dia tak berniaga...takde rezeki....huuhuuhu..janji dapt cendol ok la.....
pukul 6 gerak balik Shah Alam....sampai dalam kol 10 kat shah alam.

Tiada ulasan: