Selasa, 22 Jun 2010

Cerita Kehidupan 2

Nak sambung balik cerita yang aku nak tulis ...dah seminggu aku menunggu akhirnya keluar jugak kereta pertama aku (21jun 2o1o Saga BLM)....semakin bertambah lah bebanan yang terpaksa ku pikul untuk membayar kereta.Dunia sekarang semua mahu merasa kemudahan dengan berhutang kalau tak berhutang tak dapatla merasa....niat aku hnya untuk kesenagan mak ayah aku, aku cuma nak berbakti pada mereka bg mereka merasa la pulak.Ber syukur pada Allah kerana Dia aku dapt beli kereta walaupun hutang...(bertambahla hutang aku keliling pinggang )yang penting semua untuk ibuayah..selagi anak mu mampu akan ku penuhi permintaan ibu ayah...semoga mereka berasa gembira.Jasa mereka tak terbalas hingga akhir hayat ....hanya yang termampu anak mu penuhi...reda mu reda Allah yang esa.Doakan anak mu semakin murah rezeki....

Tiada ulasan: