Isnin, 3 November 2008

Tension Betul Aku (.............)

Macam mana nak cerita ,aku pun tak tahu dah tension tak tahu yang aku nak tulis,........pertama aku tension sebab aku baru je lepas exam paper power machines ....fun punye lah payah aku jawap merapu je .entah la doa-doa boleh lepas sudah le..........lepas ni satu azab lagi hehehe (kasar sikit bahasa) sebab paper paling aku takut dan bimbang Advance Electronic harap lepas la jugak berkat study yang sungguh-sungguh boleh la kot ,InsyAllah dengan Izin ALLAH........
Entah hari ni saja je aku nak tulis kat blog ni dah lama aku tak edit blog aku sendiri ..........asyik sibuk je study .....hehehe....takpe untuk masa hadapan ............your future.......
Hari jumaat hari tu makcik aku masuk hospital mujur le takde ape-ape ,mujur cepat bawa hospital kalau tidak doktar kata boleh kena strok .........alhamdulilah makcik aku tak ape-ape........mak kata sihat dah ................risau aku ye lah mereka dah tua-tua ,teringat aku waktu kecil dulu macam kerenah kami yang dia sabar ,aku ni kecik punya lah nakal semua benda aku nak hancurkan ....ye lah zaman kanak-kanak semua nak tau hehehehe , makcik aku leh tempat bermanja ....Kami panggil DE ...semoga Allah panjang kan umur nya dan didalam keadaan sihat ....amin .

1 ulasan:

Tyazizul berkata...

hye kopo!!ingat gue lg x?