Khamis, 23 Oktober 2008

Saat-saat akhir sebelum final........

Aduh.....(mengeluh sekejap) tak sabar nak final exam ni tapi cukup ke persediaan aku nak menempuh peperiksaan ini .Ah persyaitan kan semua itu aku dah sedia jangan ragu-ragu lagi .Ingat pesan mak aku selau berdoa dan ingat kat ALLAH selalu supaya kita berada di landasan yang benar ......teringat mak dan ayah kat kampung (sayang mereka) sorry sem ni tak dapat balik sebab suntuk masa ,selalu aku mesti balik ambil restu ( sorry jugak kat sepupu aku tak dapat pergi kenduri kahwin dia SELAMAT PENGANTIN BARU )......ermm untuk sem ni persedian insyAllah cukup kot cuma aku risau satu subject je ADVAN E takut aku dah le tak cukup masa (subject ni je) sebab gap dia sikit sangat heheh,tapi tak pe mungkin rezeki aku untuk lepas semua kot (usaha lebih sikit) .......berbalik kepada topic asal persediaan aku cuma mungkin aku akan lebihkan study n kurangkan main (tapi bola mesti tengok ) hehehe.....lagi satu petua mak aku solat tu doalah banyak-banyak macam biasa kat sape lagi nak mintak kalau tak kat ALLAH

Tengok serabut meja study ....... tak pe la untuk masa depan biar serabut sekarang jangan masa depan insyALLah ..........harap dengan ketekunan aku dapat le lepas semua kot supaya senang kemudian hari aku.........................amin

1 ulasan:

ismihamidah berkata...

aku ada rahsia utk score exam:
1.solat hajat,tahajud jgn tggl,minta ampun ngn ALLAH setiap saat,maafkan suma org
2.folow n respect ma n ayh
3.kongsi ilmu yg kita ada
insyaALLAH, sama2kita amalkan.. mudah2han kita score xm utk sem ni..
okeh,gambatte..he