Selasa, 18 November 2008

Alhamdulillah ( Selesai sudah )

Bersyukur aku berakhir sudah exam untuk sem ini ,harapan untuk sem ini aku dapat lepas semua ini ,bersyukur sangat sebab sem ini susah tapi boleh lah jawap ,betul salah entah lah, berdoaagar semua berjalan lancar
Sem ini juga adalah terakhir di Pulau Pinang selepas ini aku akan berpindah ke Shah Alam Selangor, untuk menyambung study di sana tinggal dua sem je lagi alhamdulillah ,dalam diam dah 2 tahun aku buat degree,tak sabar nak abis nak kerja lak...
Ucapan terima kasih untuk UiTM Penang ,sebab kat sini banyak kenangan aku dari diploma ,rupa-rupanya hampir 5 tahun aku bermastautin di Pulau Pinang ni ,lama gak aku dok Penang ni ,Terima kasih kat pensyarah-pensyarah kat Penang yang banyak membantu aku dari segala segi dalam menempuh kehidupan sebagi mahasiswa di sini ,harapan dengan penghijrahan aku ini ,membuka satu lembran baru dalam kamus hidup aku untuk menempuh dunia baru di tempat yang baru ,hijrah ini mungkin ada hikmah untuk aku
Harapan aku agar aku menjadi lebih baik dari ape yang aku buat di Penang ni
Jumpa di Shah Alam .......

Tiada ulasan: