Sabtu, 4 Julai 2009

DUA BULAN ......BERAKHIR SEMALAM (MAHKOTA)

Pagi yang gembira..bermula episod pengakhiran bagi aku dalam kehidupan berpraktikal yang penuh dugaan ,pagi itu aku seperti biasa dengan menaiki....motor kesayangan ...terus bergerak..menuju...Faderal Higway menuju Petaling Jaya....melalui jalan-jalan yang aku biasa lalu ..tempat jatuh pun aku lalu...kenangan banyak pada jalan-jalan ini.....tepat pukul 8 suku sampailah aku di distinasi yang aku ingin tuju...Mahkota Technologies Sdn Bhd...seperti biasa aku akan menuju ke kantin .......aku minum dulu.....nak masuk pejabat pun tak de apa sangat nak buat.....baik aku minum dulu.......syok pagi 2 layan mee goreng dengan teh panas....alhamdulilah rezeki Allah......dalam pukul 9 baru aku masuk pejabat untuk buat kerje la....tapi tak buat ape pun sebab memang tiada kerja...aku hanya buat kerje yang aku nak buat jer....seperti mencari bahan- bahan untuk di buat laporan untuk di hantar nanti....dah rasa bosan aku lepak department lain sembag dengan abang-abang mahkota yang best...
Dua bulan akhirnya berakhir semalam juga....penat..bosan ..gembira...duka....lara...semua ada dalam 2 bulan...kenangan bersama staff dan rakan-rakan menjadi memori aku yang au akan simpan....banyak aku belajar....bukan dari segi teknikal sahaja ...tapi skil yang lain juga aku belajar seperti skill berkomunikasi,penulisan dan lain-lain.
Rakan-rakan latihan industri.....terima kasih banyak-banyak....semoga persahabatan kita berkekalan...u all memang best....banyak aku belajar dengan korang ...sama-sama kita tolong menolong....
Terima Kasih kepada staff mahkota terutama supervisor Mr Vannan,Kak Salmiah.Mr Muthu,Mr Maran,En Azizdan staff lain yang banyak menolong dalam semasa aku praktikal kat Mahkota....jasa anda akan ku kenang jua...
Terima Kasih Semua



1 ulasan:

SHAZ D MAFIA berkata...

FAIZ JATUH KE KAT JALAN ON D WAY NK P KEJA TU?? CIANNYE.. TAHNIAH COZ DAH HABIS PRACT!!