Isnin, 1 Jun 2009

Naan Unnai Kathalik Kireen

Tajuk menarik.....perkataan baru.....aku baru belajar dari theva....sama parktikal kat mahkota petaling jaya....hehe....sembang-sembang dengan dia ok gak...kira ramah jugak dia ni...tapi kena start dulu ler...kalau tak dia senyap juga....
Hari ni...praktikal mcm biasa buat jadual untuk lawatan side syabas ...itu ler kerje kami sampai lima kali kena reject.....teruk betol engineer aku....( supervisory) komen jer...dia cakap lain ...pastu tukar lain lak....bosan aku...but ok ler....learn something....
Masalah lak hari ni...runsing aku kesian aku kat kawan aku ni selalu gak ponteng ...buruk reputasi Uitm kalau mcm ni...bukan aku skema ...but jaga la nama baik uitm ...at least orang pandai uitm baik walaupun semua bumiputra....ermm entah ler..dah besar pandai-pandai ler..korang...
Dan tahniah untuk senior yang konvo dalam minggu ni ...tahniah la kat korang berbaloi la korang dah abis...jangan lupa kami...insyalah kami akan menyusul...doa la kami abis ...dah tak sabar dah nak dpat bunga .....huhu..nak tangkap gambar...heheheh....
Lagi aku nak citer aper......erm pasal per yer......ermm untuk sem ni.....serabut la....dok shah alam ni.....selalu benar aku short duit....kenape la pengurusan duit aku jd teruk ni.....
kemana aku dah bawa duit ni pergi......
awal sem mcm cukup jer...last-last...hampeh....duit semua tak cukup....last korek tabung....
tapi tak cukup gak....
terpaksa la tebal muka mintak duit mak ....dah besar pun tak cukup duit....ish2 teruk aku..ni...
mujur mak de duit.....boleh ler menampung hidup dalam dua bulan tanpa elaun ... ish serabut
bulan depan dah start buat final project balik....ish serabut aku......dah ler software tak study per lagi masuk jer sem depan nak bg progress per....ah pening2....budak2 lain kata relaks ...aku dah cuak ni......nanti jenuh aku kena basuh dengan supervisor.....
Motor aku ni.....tayar depan dah botak....duit nak tukar tak cukup...ermm nak bt mcm mn..ni...nanti nak balik kampung....bulan depan.....sepupu kahwin lak....
kenaper ler kahwin time aku study ....tak de duit nak beli hadiah......ish2 nasib ko ler...tak dapt hadiah ......huhu
Shah Alam.......kenape bayak perubhan berlaku selepas aku bertukar ke shah alam ....ape ade dgn shah alam sampai aku serabut semcm jer....rindu penang.....kawasan tak serabut.....duit insyAllah cukup...study un best...tak macam shah alam ....ramai sangt...jd mcm sardin..huhu....
ermm dah last sem...ku harus tempui juga....kehidupan ni...ni cabaran baru bagi aku....mugkin ada hikmah disebalik aper yang berlaku.....harap Allah melindungi aku selalu...

Tiada ulasan: