Isnin, 15 Jun 2009

Dugaan Allah ( Jatuh Motor)

Isnin bersamaan 15 Jun ....detik malang bagi aku kerana aku jatuh motor (kemalangan).Syukur kepada Allah takde apa-apa berlaku just luka-luka sikit dan sakit dada sebab terhentak kat jalan.Dah x ray doktor cakap tak patah just otot lebam sebab terhentak kot..sakit nya aku rasa kat bahagain dada...susah nak bernafas pun ada....tak pe la...nanti cheak balik mcm mn .Ini lah pengajaran kat aku...allah nak uji aku sebab bnyak sangat dosa kot.....yang penting dia dah bg peringantan kat aku....Allah sayang aku.....
Pagi sebelum nak pegi praktikal rasa mcm tak best jer....2 la entah apa aku fikir dalam kepala kuat.Tak sangka lak boleh jatuh mcm ni....duit lagi nak baik motor....aik dunia kenapa lah duit 2 kena ada jer.....dah le susah nak dapat duit.....kenapa aku tak beringat...
Nak jadi kemalagan mcm ni...tak boleh jangka....first aku jatuh motor ,sebelum ni tak pernah pun....kenapa lah tayar belakang membuang, break dah tapi nak jatuh gak...sebab pe la....

1 ulasan:

ismihamidah berkata...

sabaq mghadapi ujianNya,ujian itulah yg mengingatkan kembali kita kpdNya..m0ga hg lbey berhati2 pas ni..he