Khamis, 16 April 2009

final exam .......pray for me

Assalamualikum .......dah lama aku tak menulis and merapu dalam blog aku ini ......ermm first sekali aku nak tulis ape dalm artikal ni dulu yer....entah ler bermacam aku lalui dalam bulan ini.....aku tension ,aku gembira ,aku jadi gila dan macam-macam la........but itu semua dugaan kepada aku.....hidup mesti diteruskan ........dugaan 2 tanda Allah sayang kat aku ...walaupun aku kadang-kadang lupa kat dia.....hinanya aku memunpang di bumi Allah ini ......tapi aku tak dapt lari dari semua itu terima lah kalau itu yang terbaik selagi tak lari dari ketentuan Allah .....saper hebat dia menang.....dunia sekarng siape lemah di hina ,siape kuat disanjung.........ah lupa kan perkara itu...bnyak lagi aku nak tulis tapi idea ni mcm dah merapu jer......
Untuk kedua nyer aku dah .....macam dah berkenan kat seseorang......tapi lupakan dahulu habis belajar dulu ...tapi mak kata ok jer....mak only the person that understand me ...hahahah.....mak ikut je pilihan hati .....tapi rasa mcm lama jer nak abis study padahal sem depan dah nak habis...kenape la dihujung-hujung nak habis belajr ini pelbagi dugaan ....syaitan ni membisikan pelbagi cabaran kat kau ....bende2 pelik jer lak 2...jahat sungguh syaitan ini..patuta la dok dalm neraka ........
Ayah dan ibu .....engkaula ratu hati ku.....mak n ayah terima kasih sebab memahami nak mu ini yang banyak kerenah .....akan ku cuba capai ape yang aku termampu .....doa mu mengiringi aku...doakan anak mu menjadi nak yang soleh dan berguna .....amin.
Untuk terakhir nya aku sebenarnya nak tulis pasal aku nak exam ....padahal dah berape kali dah exam mesti jadi macam ni takut nyer banyak sangt .....ape la aku ni ....tak pela aku just nak kurangkan strees je ...dgn aku merapu ni dapt gak aku hilangkan tension2 .

1 ulasan:

hada berkata...

pray hard..work smart