Khamis, 8 Julai 2010

Cerita Kehidupan 6

Khamis dah yer....aku tak sedar bulan Rejab nak habis dah....wah tak sabar nak bulan puasa.....ermm untuk post kali ni aku nak cerita apa aku tak pasti...yang penting minggu ni banyak kerja...(tengah menulis bog ni pun sebenarnya ada kerja yang perlu disiapkan...tapi kerana bosan terpaksa lah aku menulis blog hahahahahah) untuk minggu ni hari2 turun RTM tengok kerja-kerja yang dilakukan oleh kontraktor....apa progress dan kerja yang diorang buat ok atau tidak...pening kepala la jugak nak handle orang-orang yang dah berpengalaman...bila nak tegurkena cakp elok2...tapi kalau yang sebenarnya diorang kena ikut ckap aku sebab aku bos (perasan la) hahahahhaa.realitinya aku kuli jer....mkan gaji.....but ok for the step further....kena la belajar menerima hakikat kita ni baru jangan pandai2 nak buat idea sendiri......

Tiada ulasan: