Khamis, 5 November 2009

hampir sampai penghujung....

Alhamdulilah...ucapan yang amat bermakna bila sesutu yang kita capai menjadi kenyataan....
tetapi adakah cukup dengan ucapan sahaja ....bersyukur sangat sebab dalm keperitan ada kemanisan.....setelah hampir 6 tahun aku berjuang untuk mendapatkan segulung ijazah hampir tercapai....insyAllah jika tiada apa yang menghalang dan dengan izin Allah aku bakal menamatkan pengajian ini.Gembira rasa hati tetapi apa yang bakal aku tempuhi selepas ini hanya Allah lebih mengatahui..
Aku berharap di permudahkan perjalanan ku dalam menempuh alam yang baru ini..situasi yang aku tunggu-tunggu ini mugkin berbeza dari segalanya ...pasti Allah lebih mengatahui tahap hamba mu yang lemah ini.....
Berkat dorongan ibu ayah dah adik beradik...serta rakan-rakan yang bnyak membantu...terima kasih...tak terhingga...tanpa anda semua aku mugkin tak sampai tahap begini.....

3 ulasan:

teha berkata...

betul lar tu faiz....
teha pon xtau camne yg bakal teha tempuh bile da grad nnti...
tp yg penting...for da last sem ni..teha nk dapat result yg baik...
takot gak bile kenangkan mase depan...dapat ke teha tempuh dgn...yg penting kite cube kan???
hhehhehehe....
gud luck..all da best...

Tanpa Nama berkata...

awk dari dip baru amik degree ker???

FAIZZUDIN ZAKARIA berkata...

teha:insyAllah kan di permudahkan ...harap senangla nanti...
tanpanama:yup dari dip pastu sambg degree