Ahad, 27 September 2009

stress= macam nak gila



Assalamulaikum ..dah lama tak menulis di blog ni....sibuk je....aku bila tekanan macam ni la....nak menulis jer..entah ape aku nak tulis tak tau la....rasa nak tulis yang aku tengah tension .....final project tak dapat keputusan lagi bahan kajian ...ish-ish...ape nak jd aku ni.....rasa dah terlampau tertekan dengan kehidupan ni...rasa nak gila tak ler...tapi rasa nak mengamuk ada la..huhuhu..ape la nak jadi ni...seminggu dah beraya ...memang aku beraya sungguh menyesal bawa balik research yang aku buat tak sentuh pun ....bawa balik buat berat je la.......kenapa la jadi mcm ni.....ni lah kehidupan kena pandai kawal tekanan ...ni baru tekanan buat final project belum lagi tekanan yang lain yang memeningkan kepala aku....ape nak jadi jadila ...janji aku sudah kan ape yang aku dapat......hidup mesti de cabaran ..baru mencabar....balik raya tahun ni....rasa tekanan gak tengok kawan dah kerja ...sepupu dah pakai kereta,......cemburu beb aku dah bertahun belajar tak pakai lagi....pakai motor buruk jer la....huhuhu...hidup .hidup...itulah asam garam kehidupan....kalau tak tak best ler..kehidupan kau....baru de turun naik sikit..huhuhu.....
Lagi aku nak tulis ape....aku pun tak tau la...ape yang patut aku tulis sebab tak rancang nak tulis ape.....

1 ulasan:

mashi berkata...

sabar2x..sama la sape tak stress wat theses...hohoo...yg pnting kna sabar..stress camna pm kita gak yg nk kna selesaikan keja...