Khamis, 12 Mac 2009

erm....payah nye sem ni

Aduh lama dah tak menulis dalam blog aku ini ,erm bukan malas nak menulis tapi banyak sangat kerje kena buat dalam semester ni berturut kena hantar setiap miggu ..............dugaan tuhan kat aku ......dia tahu aku mampu menempuhi semua ini ........dah hampir sebulan aku tak megeditkan blog ini entah la mlas pun ade ,macam la nak tulis tapi idea tak de ,banyak fikir pasal kerje ......nak baca suratkhbar punmcam tak sempat je ..........apa nak jdi kat aku la ni...........kenape bayak berubah ni ,sepatutnya kita berubah menjadi lebih baik tapi makin teruk lak ku ini..............Ya Allah hamba mu ini banyak melupakan mu ,hamba mu ini berslah kepada mu ......bantu lah hamba mu yang lemah ini agar lebih bersemangat dalam menempuh kehidupan seharian yang penuh cbaran dan dugaan ..........

Tiada ulasan: